آخرین اخبار
کد مطلب: 125431
کشف پژو سرقتي در کمتر از ۲۴ ساعت
سارقان سابقه‌دار خودرو در شهرستان لردگان دستگير شدند
تاریخ انتشار : 1396/10/18 10:59:11
نمایش : 2710
فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري گفت: در عمليات ضربتي پليس، سارقان حين سرقت خودور دستگير شدند.
به گزارش  خبرنگار سلام لردگان؛ سردار غلامعباس غلامزاده با اعلام اين خبر اظهار داشت: ماموران کلانتري 12 جانبازان حين گشت زني در سطح شهر لردگان به سه نفر که مشغول دستکاري يک دستگاه خودرو پژو 405 بودند مشکوک شدند.

وي افزود: ماموران ضمن تمرکز دقيق بر موضوع متوجه شدند اين افراد در حال سرقت وسايل اين خودرو هستند که طي يک اقدام ضربتي و غافلگيرانه هر 3 سارق را دستگير و به مقر انتظامي منتقل کردند.

فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري با اشاره به اعتراف اين سارقان سابقه‌دار به جرم سرقت و معرفي آنها به مرجع قضايي خاطر نشان کرد: برخورد جدي و قانوني با سارقان و مخلان امنيت و آسايش مردم برنامه عملياتي پليس است.

غلامزاده از کشف خودرو پژو سرقتي در کمتر از 24 ساعت در شهرستان لردگان خبر داد و بيان کرد: در پي وقوع يک فقره سرقت خودرو پژو 405 در شهر لردگان موضوع در دستور کار ماموران اين فرماندهي قرار گرفت.

وي گفت: مجددا ماموران کلانتري 12 جانبازان پس از انجام کار اطلاعاتي دقيق و پيگيري‌هاي مستمر خودرو مذکور را در کمتر از 24 ساعت در محدوده روستاي حاجي آباد کشف کرده و به مال باخته تحويل دادند.

فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري تصريح کرد: با رد پاي به دست آمده از سارق دستگيري وي در دستور کار قرار دارد.

غلامزاده با بيان اينکه موتورسيکلت 400 سي سي غيرمجاز و مزاحم در شهرستان کيار نيز توقيف شد، بيان کرد: در پي گزارشات مکرر مردمي مبني بر مزاحمت و توليد صداي ناهنجار توسط راکب يک دستگاه موتورسيکلت غير مجاز در شهر گهروموضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران اين فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس آگاهي شهرستان پس از انجام کار اطلاعاتي دقيق و کسب مجوز قضايي با همکاري عوامل کلانتري مرکزي شلمزار راکب اين وسيله نقليه را دستگير و موتورسيکلت 400 سي سي غير مجاز و فاقد پلاک وي را به پارکينگ منتقل کردند و متهم به مرجع قضايي معرفي شد.
منبع: تسنيم

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس